Informasjon
Vi er stolte av å tilby tydelige og rettferdige salgsbetingelser hos Annemarthe-art. Les gjennom våre betingelser nedenfor for å sikre en trygg og god handleopplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på [[email]] eller [[phonenumber]] hvis du har spørsmål.
Ofte stilte spørsmål
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene angående våre salgsbetingelser, angrerett, levering og betaling. Vi ønsker å gjøre prosessen så transparent som mulig for våre kunder.
Hvilke spesielle betingelser gjelder for salg av malerier og kort?
Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt disse salgsbetingelsene. Ved motstrid går direkte korrespondanse foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning.
Hvordan håndteres angrerett og retur av produkter?
Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettlovens bestemmelser. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten så snart som mulig og senest innen 14 dager etter mottatt vare og angrerettsskjema. Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt. Angreretten gjelder IKKE på spesialbestillinger eller varer med personlig trykk/navn.
Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere, og hvordan håndteres betalingstransaksjoner?
Vi aksepterer betaling via VIPPS. Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen. Betaling foregår med VIPPS.
Hva er dine leveringsbetingelser, leveringstider og kostnader?
Levering har skjedd når kjøperen har overtatt varen. Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selgeren levere varen til kjøper innen rimelig tid og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Selgeren skal sørge for at varen blir sendt til kjøperen. Frakt/porto kommer utenom og vil meddeles når den er sendt. Normal produksjonstid er 3-7 virkedager. Det vil også være mulig å hente varene etter avtale på vår adresse hvis du bor i nærheten.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
Hvis kjøper unnlater å hente pakken på postkontoret innen postens hentefrister, vil pakken bli returnert til selger. Posten vil da fakturere oss for sending frem og tilbake. Kunden vil i dette tilfelle bli belastet fraktkostnadene.
Hvordan håndteres personopplysninger?
Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at selger skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfeller.
Fullstendige salgsbetingelser
Nedenfor finner du våre fullstendige salgsbetingelser. Vennligst les nøye gjennom dem før du foretar et kjøp.